} Basın Odası | Artema

14 Marka Konferansı'nda Artema'nın Marka Hikayesi ve Relansman Kampanyası Konuşuldu.

Artema, 19-20 Aralık 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen 14. Marka Konferansı’nın sponsorlarından biri oldu. BJ Cunningham’ın moderatörlük yaptığı konferansta, Artema markasının standartları zorlayan hikayesi ele alındı. Toplantıya, Artema Pazarlama Direktörü Arzu Uludağ Elazığ, TBWA Genel Müdürü Burcu Özdemir Kayımtu, TBWA Kreatif Direktörü Emre Kaplan ve 2013 reklam kampanyasında rol alan Engin Günaydın katıldı. Ekip, markanın hikayesini, relansman kampanyasını ve bu yıl yapılan 360 derece pazarlama çalışmalarını anlattı.

“Artema’nın dönüşü muhteşem oldu”

Konferansta söz alan Arzu Uludağ Elazığ, son bir yıl içinde yapılan çalışmalarla Artema’nın bilinirliğinin yaklaşık 3 kat arttığını belirterek, “Artema’nın dönüşü muhteşem oldu. Tüketici içgörüsünü esas aldı, güncel ve taze kaldı, standartları zorladı ve armatür markası denilince akla gelen ilk marka haline geldi.” dedi. TBWA Genel Müdürü Burcu Özdemir Kayımtu’nun yönettiği oturumda konuşan TBWA Kreatif Direktörü Emre Kaplan ise Şener Şen’le hafızalara kazınan “Aç Kapa Artema” sloganını, Engin Günaydın’ın rol aldığı yeni reklam kampanyasını paylaştı. Oturumda söz alan Engin Günaydın ise Artema reklamlarında oynamaya nasıl karar verdiğini anlattı.